Naar jouw enthousiaste verhaal, passie en drijfveren. Want jij bent waarschijnlijk begonnen vanuit een bepaald probleem. Wat jij oplost voor jouw klanten. En dát is precies waarmee jij nieuwe mensen gaat aanspreken.
Ik werk voor een eerlijke prijs, voor jou én voor mij. Daarnaast ben ik ook eerlijk tegen je als ik van mening ben dat we niet bij elkaar passen of wanneer ik jouw ideeën niet zie zitten.
Oké natuurlijk ook voor jou, maar uiteindelijk schrijf ik teksten voor jouw potentiële klanten. Want dat is hoe je van copy winnende copy maakt.
Dus hup, druk op die knop en plan een kennismaking. Of verras me met een belletje of mailtje.
En ik ben super benieuwd wie jij bent. Want dat is wat ik het allerliefst doe: mezelf onderdompelen in de verhalen van inspirerende ondernemers. Om dit vervolgens te vertalen naar ijzersterke teksten. Want hoe gepassioneerd je ook bent over wat je doet, het op papier krijgen is echt een vak apart. En dat aparte vak, is precies mijn vak. Spreek ik je snel?